TOUR VIRTUAL ‘EL APARTAMENTO. DE FERMÍN JIMÉNEZ LANDA’

Tour virtual

Descarregar full de sala

#CCCCenCasa

El Centre del Carme, dins del seu programa #CCCCenCasa t’ofereix una nova manera de visitar les seues exposicions des de casa, a través dels seus tours virtuals, una experiència immersiva que permet accedir a continguts, jocs interactius i altres detalls específicament desenvolupats.

Un apartament és llogat a uns pocs carrers del museu durant el temps d’una exposició. Aquest espai és buidat i convertit en un espai mental afegit al de la sala.

En aquest tour virtual pots recorrer aquest apèndix estrany a mig camí entre real i imaginari. Els béns mobles de l’apartament (de l’armari a la cullereta de café) s’emmagatzemen a la sala. Una rèplica en marbre del rodapeu de l’apartament es col•loca respectant l’escala i orientació de l’original. A les parets veiem part del que ocorre a l’apartament, visites d’oficis a domicili fent altres coses (aficions, altres habilitats) i diverses intervencions sobre el lloc. Es pot visitar aquest apartament sense eixir de casa gràcies al link proporcionat per als Tours Virtuals.