EL APARTAMENTO, DE FERMÍN JIMÉNEZ LANDA

Lloc: Centre del Carme. Sala 1

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Descarrega fulla de sala

Entrada gratuïta (fins a completar aforament)

Un apartament és llogat a uns pocs carrers del museu durant el temps d’una exposició. Aquest espai és buidat i convertit en un espai mental afegit al de la sala. Tot gira al voltant d’aquest apèndix estrany a mig camí entre real i imaginari. Els béns mobles de l’apartament (de l’armari a la cullereta de café) s’emmagatzemen a la sala. Una rèplica en marbre del rodapeu de l’apartament es col·loca respectant l’escala i orientació de l’original. A les parets veiem part del que ocorre a l’apartament, visites d’oficis a domicili fent altres coses (aficions, altres habilitats) i diverses intervencions sobre el lloc. Es pot visitar l’apartament en uns pocs grups organitzats que han d’arribar amb els ulls tapats.