TOUR VIRTUAL ‘VIATGE A CORFÚ. CARLOS PÉREZ. L’HOME-MUSEU’

Públic: Tots els públics

Tour virtual

#CCCCenCasa

El Centre del Carme, dins del seu programa #CCCCenCasa t’ofereix una nova manera de visitar les seues exposicions des de casa, a través dels seus tours virtuals, una experiència immersiva que permet accedir a continguts, jocs interactius i altres detalls específicament desenvolupats.

En aquest tour pots acostar-te a l’obra de Carlos Pérez i recórrer les estades de l’exposició que li dedica el Centre del Carme en homenatge: ‘Viatge a Corfú. Carlos Pérez. L’home – museu’.

L’exposició proposa un recorregut per la trajectòria vital i professional de Carlos Pérez (València 1947-2013), pedagog, escriptor, museógrafic i expert en les avantguardes artístiques del segle XX. Amb l’exposició, a través de les seues col·leccions i treballs, s’ha volgut recuperar la mirada aguda, crítica i divertida, la voracitat cultural i el gust per la vida que el caracteritzaven