TOUR VIRTUAL ‘ART CONTEMPORANI DE LA GENERALITAT VALENCIANA. 3 ANYS D’ADQUISICIONS’

Lloc: www.consorcimuseus.gva.es

Xarxes CCCC: Facebook i twitter @centredelcarme; Instagram @CCCC_centredelcarme

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Accedeix a l’exposició virtual

#CCCCenCasa

El Centre de Carme, dins del seu programa #CCCCenCasa t’ofereix una nova manera de visitar les seues exposicions des de casa, a través dels seus tours virtuals, una experiència immersiva que permet accedir a continguts, jocs interactius i altres detalls específicament desenvolupats.

Aquest tour virtual recorre l’exposició ‘‘Art Contemporani de la Generalitat Valenciana. 3 anys d’adquisicions’ Aquesta exposició reuneix les obres adquirides en 2019 i, a més, exposa juntament amb aquestes una selecció d’obres adquirides en les dues campanyes anteriors de 2017 i 2018. Són un total de 42 obres procedents d’artistes de distintes generacions i sensibilitats que aborden el procés de creació artística i ofereixen noves perspectives sobre el nostre món més pròxim.