MANU BLÁZQUEZ. PAS DE DEUX

Data: del 16 de juliol al 31 d’octubre de 2021

Lloc: CCCC Centre del Carme. Sala 1

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Diputació de València

Full de sala

Manu Blázquez ha sigut premi Alfons Roig 2020 de la Diputació de València al millor projecte artístic. Aquesta instal·lació és la consecució material d’aquest premi.

El treball de Blázquez analitza els límits físics del propi mig pictòric, a través de l’estudi de tots els formats estandarditzats per a llenç. Una investigació que pren com a referència l’antic tractat sobre pintura ‘El gran llibre de la pintura’ de Gérard de Lairesse, pintor i teòric d’estil classicista, pertanyent al Segle d’Or i conegut com el Poussin holandés.

El projecte de Manu Blázquez pretén aprofundir en un aspecte que està en la base de qualsevol imatge, és a dir, la superfície en la qual es recolza, així com estudiar el “fet pictòric” de manera completament personal alhora que científica.