… SUPOSA TOT AÇÒ UNA POSSIBILITAT?

Exposició del quart moment del cicle expositiu Reinventar el possible / Accionar  l’imaginable

Dates: Del 8/3/18 fins al 20/5/18

Lloc: Centre del Carme. Sala Carlos Pérez

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Artistes: André Alves, David Ortiz Juan, Diego del Pozo Barriuso, Estelle Jullian, Grace Schwindt, Jeleton, Josu Bilbao, Rafa Tormo i Cuenca, Teresa Marín.

INAUGURACIÓ… SUPOSA TOT AÇÒ UNA POSSIBILITAT?

En esta exposició, que constituïx el quart i últim moment del cicle expositiu Reinventar el possible / Accionar  l’imaginable, llancem una sèrie d’idees necessàries per a pensar en una forma de vida on poder imaginar el futur, no com aquell lloc on es puga viure, sinó com aquell lloc on es vol viure. I per tant, intensificant les relacions de contacte, afectivitat, proximitat i afecte com a formes de resistència vital, rebel·lant-nos contra una idea de temps tancat i obsolet, obrint la nostra subjectivitat a formes politicoestètiques que ens ajuden a pensar si açò és encara possible.