‘EPICENTRE’. THE WRONG, BIENNAL INTERNACIONAL D’ART DIGITAL

Lloc: Centre del Carme

Organitza: David Quiles Guilló per a The Wrong

Col·labora: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

The Wrong new digital art biennale és un esdeveniment global amb l’objectiu de nodrir la cultura digital de hui. La seua missió és crear, promoure i impulsar l’art digital contemporani amb visió de futur a un públic més ampli a través d’un esdeveniment biennal que reuneix una àmplia selecció d’obres d’art digitals i abasta diversos artistes, curadors i institucions de l’emocionant escena de la cultura digital actual.

A diferència d’altres anys, la quarta edició de The Wrong se centralitza en un únic espai. El Centre del Carme serà l’ambaixada principal “Epicentre” i presentarà l’exposició que es difondrà de forma simultània en routers i pantalles de tot el territori valencià, amb la col·laboració de més de 20 institucions culturals. La biennal d’art digital podrà visitar-se de l’1 de novembre de 2019 a l’1 de març de 2020.

The Wrong succeeix tant en internet com en llocs físics: la part d’internet ocorre en pavellons, espais virtuals seleccionats en qualsevol mitjà accessible en línia on s’exhibeixen obres d’art seleccionades. La part física ocorre en ambaixades, institucions, espais d’art, galeries i espais d’artistes en ciutats de tot el món.

En The Wrong eres lliure de participar i assistir, i quasi tot està a sol un clic de distància.