Educació

Tel. 96 192 26 44 / 96 315 20 24
E-mail: didacticacmcv@gva.es

Exposició ‘Olga Diego. Jardín Autómata’

Es proposa una visita dirigida a xiquetes i xiquets de 0-3 anys mitjançant la música, on els infants, acompanyats pels seus pares, poden experimentar i gaudir dins el context de l’exposició d’una experiència singular.

En aquesta ocasió l’activitat es desenvoluparà en l’exposició ‘Olga Diego. Jardín Autómata’; una gegantesca instal·lació formada per escultures inflable-electròniques inspirades en els bells, extravagants i suggeridors personatges del Jardín de las Delicias del Bosco.

Els personatges: humanoides de tots els gèneres, quadrúpedes senzills i mestissos, éssers híbrids, dones de grans pits-antena, animals cap-globus, la girafa mutant, ous i peixos amb cames, i un llarg etc., conformen un bosc de diferents figures suspesos en l’espai de la sala. En aqueixos cossos translúcids, els seus motors, com a cors elèctrics, insuflen aire en el seu interior, marcant amb els seus ritmes una indesxifrable simfonia elèctrica. Llums led acaben de conformar els cossos i una pluja de cables i circuits electrònics es despengen des de les figures fins a posar-se en el sòl de la sala.