Activitats

TROBADA INICIAL XARXA PLANEA 2023-2024

 

Data: 23 de setembre de 2023

Hora: de 10:00 a 14:00 hores

Lloc: CCCC Centre del Carme. Sala Refectori

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i PLANEA. Red Arte y Escuela

Colabora: CEFIRE Artisticoexpressiu

Tipus de públic: centres pilots i centres col·laboradors de Planea Red de Arte y Escuela

Més informació PLANEA. Red Arte y Escuela

Més informació: permea@consorcidemuseus.es

 

Activitat gratuïta, sense inscripció prèvia

El proper dissabte 23 de setembre, de 10:00 a 14:00 hores, al CCCC tindrà lloc la Trobada Inicial PLANEA. Xarxa Art i Escola d’aquest curs 2023-2024 en el qual es donarà inici als projectes i formacions dirigides a centres col·laboradors seleccionats en la convocatòria del node de la Comunitat Valenciana. Els projectes que s’activaran aquest curs en el format caixa de recursos són:

SAPO és un recurs creat per la arteducadora, mediadora i investigadora María Español que proposa utilitzar l’àlbum il·lustrat com a eina d’indagació creativa infinita.

REC Ràdio Expressió creativa és una proposta dissenyada per per l’artista Clara Molinicos que convida a crear des de l’univers radiofònic continguts relacionats amb les diferents matèries escolars des d’un altre punt de vista: l’expressió oral.

Imaginar un futur, pintar una paret és una proposta dissenyada pel pintor muralista Escif que compila un arxiu d’exercicis i propostes per a pensar el futur des del context escolar utilitzant com a eina la pintura mural en totes les seues fases: des de la gènesi de la idea primària, la preparació, l’execució i la reflexió posterior.