PRESENTACIÓ DEL PROJECTE ‘MARÍA GOMAR. ÚLTIMES PARAULES’

En el marc del projecteMaría Gomar. Últimes paraules’ seleccionat en la convocatòria Cultura Resident. Residències d’investigació

Dates: 22 d’octubre de 2022

Hora: 12:00 hores

Lloc: Museu de Belles Arts de Castelló. Saló d’actes

Organitza: Maria Gomar, artista resident de Cultura Resident del Consorci Museus de la Comunitat Valenciana

Produeix: Consorci Museus de la Comunitat Valenciana

Col·labora: Akademie der Künste Berlinb i Museu de Belles Arts de Castelló

Sense inscripció prèvia, fins completar aforament

Més informació ‘María Gomar. Últimes paraules’

Activitat gratuïta

Trobada amb familiars de víctimes del franquisme, associacions de memòria de la província de Castelló i públic interessat, per donar a conèixer el projecte ‘Últimes paraules’, que tracta sobre cartes de comiat de persones represaliades pel franquisme.

A la presentació, l’autora mostrarà treballs anteriors i farà una descripció sobre la seva proposta de residència al Museu de Belles Arts de Castelló i la rellevància del tema en la nostra situació actual.

El propòsit del projecte és recopilar cartes de capella per construir un arxiu públic i l’objectiu d’aquesta presentació és donar a conèixer el treball per animar les famílies que puguin tenir cartes de comiat dels seus avantpassats als seus arxius privats, a compartir el contingut de els escrits.

‘Últimes paraules’ és un projecte de Maria Gomar seleccionat en la convocatòria Cultura Resident – residències d’investigació del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana.