CULTURA RESIDENT. PROGRAMA DE RESIDÈNCIES DE CREACIÓ. RESIDÈNCIES D’INVESTIGACIÓ ARTÍSTICA / CASTELLÓ

Lloc: Menador Espai Cultural de Castelló

Bases de la convocatòria

Més informació: culturaresident@gva.es / 96 192 26 44 / 96 315 20 24

Cultura Resident és un projecte desenvolupat per la Direcció General de Cultura i Patrimoni i el Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana, amb la finalitat d’impulsar la creació contemporània i enfortir el teixit cultural valencià facilitant temps, espais, acompanyament i recursos econòmics per al desenvolupament del seu treball.

Esta convocatòria va dirigida a creadors i creadores que presenten propostes inèdites d’investigació dins del camp de la cultura contemporània i requerisquen d’un temps d’estudi i evolució, amb independència del suport triat, en finalitzar el període de residència.

Se seleccionaran quatre projectes, almenys dos dels quals correspondran a creadors o creadores arrelades en la Comunitat Valenciana. En aquest sentit dos projectes tindran un període de residència de dos mesos i altres dos projectes tindran un període de residència de quatre mesos.

Projectes seleccionats 2020: