Exposicions

TOUR VIRTUAL ‘EMERGENCY ON PLANET EARTH’

 

Data: del 4 de març al 4 de setembre de 2022

Comissariat: Vinz Feel Free i José Luis Pérez Pont

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana.

Col·labora: Direcció General del Canvi Climàtic; Galería Sabotage; Pinturas José Antonio García; Montana Colors; Sociedad Agricultores de la Vega i La Lluna, restaurante vegetariano

Xarxes socials CCCC: Facebook Twitter i Instagram

Més informació exposició ‘Emergency on Planet Earth’

Accedeix al tour virtual ‘Emergency on Planet Earth’

 

#CCCCenCasa

El Centre de Carme, dins del seu programa #CCCCenCasa, t’ofereix una nova manera de visitar les seues exposicions des de casa, a través dels seus tours virtuals, una experiència immersiva que permet accedir a continguts, jocs interactius i altres detalls específicament desenvolupats.

El 4 de setembre acomiadarem l’exposició ‘Emergency on Planet Earth’, la mostra més popular de la temporada i la segona més visitada de la història del CCCC, amb un total de 95.910 visitants entre els mesos de març i setembre.

Després de la clausura, el CCCC ofereix la possibilitat de continuar visitant la mostra de manera virtual, a través de l’experiència completament immersiva que ofereix el ‘tour virtual’. La visita permet fer un recorregut complet per la mostra, entrar en les diverses instal·lacions, acostar-se a les obres a través del  ‘zoom’ amb alta resolució, així com ampliar la informació sobre les  diverses intervencions.

 

Accedeix al tour virtual ‘Emergency on Planet Earth’