FÓRMULES DE RESISTÈNCIA. ART CONTEMPORANI DE LA GENERALITAT VALENCIANA

Tania Blanco/ Maribel Domènech / Teresa Lanceta

Data: del 3 de setembre al 31 d’octubre de 2021

Lloc: Museu Antonio Ferri. Bocairent

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Ajuntament de Bocairent

Col·labora: Capitalitat Cultural Valenciana

Full de sala

Les tres propostes artístiques reunides en la segona exposició entorn de la Col·lecció d’Art Contemporani de la Generalitat Valenciana comparteixen des de plantejaments tècnics molt diversos un interés comú, la mirada a l’espai on l’individu es mesura amb el seu entorn social i la posada en valor de processos de resistència que voregen l’heroïcitat. La globalització, els interessos de les grans multinacionals, la voracitat de les grans ciutats, l’urbanisme desaforat, totes aquestes manifestacions del capitalisme que regeix les destinacions del planeta i deixa escàs lloc per a altres plantejaments i altres ritmes.