CULTURA RESIDENT. PROGRAMA DE RESIDÈNCIES DE CREACIÓ. RESIDÈNCIES D’INVESTIGACIÓ ARTÍSTICA / CASTELLÓ

Lloc: Museu de Belles Arts de Castelló (Av. dels Germans Bou, 28, 12003 Castelló de la Plana, Castelló)

Contacte Cultura Resident: culturaresident@consorcidemuseus.es

Més informació Programa de residències Cultura Resident

Contacte Museu de Belles Arts de Castelló: 964 72 75 00

Més informació Museu de Belles Arts de Castelló

Cultura Resident és el programa de residències del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana, sorgit per a impulsar la creació contemporània i enfortir el teixit cultural valencià facilitant temps, espai, acompanyament i recursos econòmics per al desenvolupament de processos de residència en el marc de l’art i la cultura contemporanis.

Esta convocatòria va dirigida a creadors i creadores que presenten propostes inèdites d’investigació dins del camp de la cultura contemporània i requerisquen d’un temps d’estudi i evolució, amb independència del suport triat, en finalitzar el període de residència.

Se seleccionen quatre projectes, almenys dos dels quals correspondran a creadors o creadores arrelades en la Comunitat Valenciana. En aquest sentit dos projectes tindran un període de residència de dos mesos i altres dos projectes tindran un període de residència de quatre mesos.