TOUR VIRTUAL ‘JO TAMBÉ VAIG SER PIQUETERA’

Lloc: www.consorcimuseus.gva.es

Xarxes socials CCCC: Facebook i twitter @centredelcarme; Instagram @CCCC_centredelcarme

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Comissariat: Andròmides

Convocatòria: Altaveu (convocatòria per a projectes d’inclusió i cohesió social)

Accedeix a l’exposició virtual

#CCCCenCasa

El Centre del Carme, dins del seu programa #CCCCenCasa t’ofereix una nova manera de visitar les seues exposicions des de casa, a través dels seus tours virtuals, una experiència immersiva que permet accedir a continguts, jocs interactius i altres detalls específicament desenvolupats.

En aquest tour tens l’oportunitat de conéixer l’exposició ‘Jo també vaig ser piquetera’ una proposta d’Andròmines Gestió Cultural. Plantegen una proposta en la qual totes podem trobar ací una manera de participar i un lloc per a situar-nos. Perquè hi ha canvis culturals, en les idees, actituds, relacions i en l’imaginari col·lectiu. Denunciem la repressió contra el moviment feminista per part de les institucions de l’Estat Espanyol. Ens van reprimir i van sancionar per la participació en les mobilitzacions de la vaga feminista dels passats 8 de març.