TOUR VIRTUAL ‘BETWEEN DEBRIS AND THINGS’

Xarxes CCCC: Facebook i twitter @centredelcarme; Instagram @CCCC_centredelcarme

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Comissariat: Antonio R. Montesinos

Convocatòria: V.O. (convocatoria de comisariado)

Accedeix a l’exposició virtual

#CCCCenCasa

El Centre del Carme, dins del seu programa #CCCCenCasa t’ofereix una nova manera de visitar les seues exposicions des de casa, a través dels seus tours virtuals, una experiència immersiva que permet accedir a continguts, jocs interactius i altres detalls específicament desenvolupats.

‘Between debris and things’ és un projecte expositiu seleccionat en la convocatòria pública V.O. de comissariat del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana. La mostra reuneix les obres de Jørund Aase Falkenberg, Elena Aitzkoa, Anaís Angulo Delgado, Lucía C. Pino, Alberto Feijóo, Albert Gironès, Christian Lagata, Julia Llerena, Jesús Palomino i Julià Panadès. L’exposició en sala s’expandeix amb una sèrie d’activitats paral·leles que tindran lloc durant el període d’exhibició i que contempla una performance d’Elena Aitzkoa i un taller d’Alberto Feijoo i una conferència de Federica Matelli.