MARINA PUCHE. AMOR A PRIMERA TINTA

Organitza i produeix: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Escoltar ‘CCCC Podcast. Amor a primera tinta’

Veure vídeo exposició ‘Marina Puche. Amor a primera tinta’

Marina Puche és la dissenyadora de la falla municipal de 2023 que sota el títol ‘Cardioversió Valenciana’ reflexiona, d’una banda, sobre l’amor a primera vista que va tindre per les falles i, per una altra, sobre l’amor cap a la vida quotidiana i el seu vol sobre la rutina, en contraposició a una cosa tan temuda com és la caiguda en ella.

L’exposició ‘Amor a primera tinta proposa un recorregut per l’alegria dels divendres on Marina Puche ens mostra els xicotets dibuixos espontanis que ha publicat i publica tots els divendres des de fa 5 anys i segueix amb una visió retrospectiva de les falles infantils realitzades, així com de les col·laboracions en el disseny de les falles grans. Destacarà en aquest espai el disseny de la falla municipal de 2023 de València, guanyadora amb la proposta ‘Cardioversió Valenciana’ al costat de Manolo García i el seu taller. Ninots, dibuixos, esbossos, murals i recortables tindran cabuda en aquesta exposició en la qual la il·lustració i falla es fusionaran.

També s’inclouran peces realitzades en porcellana, vinculant porcellana i disseny; tot això acompanyat per una escultura de grans dimensions situada en el Claustre gòtic.

Es tracta d’una exposició en la qual l’enginy, l’estètica i el disseny seran els protagonistes.