EXPOSICIÓ ‘VII PREMI MARDEL ARTS VISUALS 2019’

Dates: Del 25 d’octubre al 24 de novembre

Lloc: Centre del Carme. Sala Dormitori

Organitza: mardel Espacio para el Arte i Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Mardel és un projecte sense ànim de lucre l’objectiu del qual és promocionar l’art contemporani com a signe de compromís des de la iniciativa privada. Conscients de les dificultats que actualment es presenten per a traçar noves trajectòries artístiques, amb aquest premi es pretén brindar suport i oportunitats a creadors actuals.

Aquesta VII convocatòria va dirigida a totes les arts visuals. S’han seleccionat 22 obres que estaran exposades al Centre del Carme des del 25 d’octubre fins al 24 de novembre. Entre elles es concediran un premi i tres accèssits.

El jurat està compost per: Imma Prieto, directora d’Es Baluard Museu d’Art Modern i Contemporani de Palma; Marisol Salanova, comissaria independent i crítica d’art; José Luis Pérez Pont, Director gerent del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana.

Artistes:
Fermín Jiménez Landa