DES DE LA MEUA FINESTRA. DESCONFINADA

Públic: Tots els públics

Instruccions

Activitat gratuïta

Proposta d’activitat de Arquilecturas per a l’exposició del Centre del Carme ‘Des de la meua finestra’. Una activitat didàctica i lúdica per a realitzar en família.

En aquest taller us proposem reutilitzar un tros de plàstic transparent (envasos, carpetes, blisters) dibuixa sobre ell els teus propis personatges. Recorda que és important reduir al màxim l’ús del plàstic i donar nous usos al que generem.

Aconsegueix que algú et preste un telèfon mòbil i fes un recorregut per on vulgues amb la teua creació. Pots fer diverses fotografies amb diferents fons a casa o emportar-te la teua pantalla de plàstic als teus passejos i excursions.
El teu dibuix està habitant diferents espais i modificant-los!

L’avorriment ha de ser un dret dels xiquets i les xiquetes, consulta’ls si els abelleix participar en aquesta activitat.