Activitats

VISITA GUIADA A L’EXPOSICIÓ ‘WHEN THE PROCESS BECOMES A PAINTING’ A CÀRREG DE L’ARTISTA JUAN OLIVARES

 

Data i horaris:

17 de desembre, a les 12:30 hores

14 de gener i 11 de febrer, a les 12:00 hores

Lloc: CCCC Centre del Carme. Sala 1

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Col·labora: Juan Olivares

Aforament: 20 persones

Amb inscripció prèvia ací

Més informació exposició ‘Juan Olivares. When the process becomes a painting’

 

Activitat gratuïta, amb inscripció prèvia

L’artista Juan Olivares proposa al públic del CCCC una sèrie de visites guiades a la seua exposició When the process becomes a painting per a compartir quin és el seu procés i, per conseguent, la seua pintura.

L’exposició reuneix una selecció de pintures de gran format, també cartons i objectes que remeten a tot el procés pictòric, incloent-hi emprimacions, llistons de remoure la pintura i taujanes, així com tota la documentació que ha acompanyat a l’artista a l’hora d’elaborar una pintura.

Per a l’artista la pintura està molt prop del que esdevé, del fluir permanent de les coses, pintar és un mode d’experimentar i  fer continu que ens ajuda a conéixer-nos.