Activitats

TROBADA TERRITORIAL RED PLANEA 2024-2025

 

Dates: 31 de maig de 2025

Horari: De 10:00 a 14:00 hores

Lloc: Centre del Carme. Sala Refetori

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i PLANEA. Red Arte y Escuela

Tipus de públic: Centres pilots i centres col·laboradors de Planea Red de Arte y Escuela

 

Enllaç Presentació del llibre ‘La escuela sin paredes’. Red Planea

Enllaç web: redplanea.org

Instagram: @redplanea

Inscripcions: permea@consorcidemuseus.es

El dissabte 31 de maig de 2025, de 10.00 a 14.00 hores, el CCCC acull la Trobada Territorial entre els diferents centres pilot i col·laboradors de PLANEA Red de Arte y Escuela del node de la Comunitat Valenciana que han format part dels projectes desenvolupats en el present curs 24/25.

L’objectiu d’aquesta jornada és compartir els processos i aprenentatges que han dut a terme l’equip docent de cada centre al llarg del curs, així com, facilitar un espai per al diàleg i intercanvi d’experiències entre artistes, docents i les mediadores de la Red Planea.

Els projectes que s’han dut a terme este curs en el format caixa de recurs han sigut:

ADOLESCÈNCIA MÒBIL. Caixa de recursos creatius per a l’experimentació artística, és una proposta facilitada per Julián Barón i dirigida a docents d’educació secundària.

ATLES DE L’AIRE. Caixa de recursos creatius per a l’experimentació artística, és una proposta facilitada per Rotor Studio i dirigida a docents d’educació secundària.

EL SO DEL FANG. Caixa de recursos creatius per a l’experimentació artística, és una proposta facilitada per Gemma Luz Bosch i dirigida a docents d’educació infantil.

ESCOLA DEL GARGOT: TORT ÉS MÉS BONIC. Caixa de recursos creatius per a l’experimentació artística, és una proposta facilitada per Martín López Lam i dirigida a docents d’educació primària.

ODISEAMIX. Caixa de recursos creatius per a l’experimentació artística, és una proposta facilitada per Ana Ramírez (Jade Tansa) i dissenyada pel node andalús de PLANEA i dirigida a docents d’educació secundària.

PLANEA és una xarxa de centres educatius, agents i institucions culturals impulsada per la Fundació Daniel y Nina Carasso i s’articula a través de la mediació en tres comunitats: Pedagogías Invisibles (Comunitat de Madrid), CMCV-PERMEA i Universitat Politècnica de València (Comunitat Valenciana) i ZEMOS98 (Andalusia).