PROJECCIÓ INTERNACIONAL DE VIDEOART: RESIDÈNCIES MARÍTIMA01

Data: 3 i 4 d’octubre de 2020

Lloc: Centre del Carme. Espai D i Sobreclaustre

Organitza: Maritima01

Col·labora: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana Centre del Carme Cultura Contemporània

Programació

No es podrà accedir a la sala una vegada començada la projecció

Activitat gratuïta

Marítima 01 presenta una projecció internacional de videoart en La Nau, l’Institut Francés i el Centre del Carme Cultura Contemporània. El projecte artístic de conscienciació ecològica s’exhibirà a l’octubre en format físic i online, on el CCCC acollirà els treballs en pantalla dels artistes Fermin Jimenez Landa, Enrique Ramirez, Marco Godinho, Mariagrazia Pontorno, Kalie Granie, Sena Basoz, Yann Presa, Fabrice Monteiro.

Donades les mesures imposades per l’actual pandèmia de COVID-19, la capacitat d’aforament per a la projecció de les peces serà molt limitada i no es podrà accedir a la sal una vegada començada la projecció. Per això, per a facilitar l’accés a tot el públic interessat i donar projecció internacional a la iniciativa, el programa també estarà disponible online en la web de Marítima 01, i els horaris de les projeccions s’anunciaran a través de xarxes socials i en aquesta pàgina web.