Activitats

PRESENTACIÓ ‘WOMEN IN A LEGAL WORLD’

Dones juristes que inspiren. Assoliments i reptes en la igualtat del sector legal de la Comunitat Valenciana

 

Data: 4 d’octubre de 2023

Hora: 19:00 hores

Lloc: CCCC Centre del Carme. Sala Refectori i Claustre gòtic

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Women in a Legal World

Més informació ‘Women in a Legal World’

Xarxes socials ‘Women in a Legal World’: Instagram / Facebook / Twitter / Youtube

Sense inscripció prèvia, fins a completar aforament

 

Activitat gratuïta

El pròxim dia 4 d’octubre tindrà lloc l’acte de presentació de Women in a Legal World al CCCC.

En la celebració es comptarà amb la participació de Marlen Estévez, presidenta de WLW, socia i directora del Departament de litigació, arbitratge i mediació, així com membre del consell d’administració de RocaJunyent.

Allí, es podrà gaudir de la taula redona ‘Assoliments i reptes en la igualtat del sector legal de la Comunitat Valenciana’ entre dones del sector jurídic de primer nivell, com Teresa Gisbert, Fiscal Superior de la Comunitat Valenciana, Ana Alpera, responsable legal d’Amazon Prime en Espanya i Orient Mitjà i Silvia Barona, catedràtica de Dret Processal en la Universitat de València i presidenta de la Cort d’Arbitratge i mediació de la Cambra de València. Modera, Patricia Gualde, socia en l’àrea de processal i arbitratge de la Broseta.

I com a tancament de l’esdeveniment, es comptarà amb la presència i intervenció de l’Alcaldessa de València, Excma. Sra. Dª María José Catalá Verdet.