PRESENTACIÓ LLIBRET DE FALLA ‘DISSENYAR ICONES’

Data: 23 de febrer de 2022

Hora: 19:00 hores

Lloc: CCCC Centre del Carme. Sala Refectori

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i World Design Capital València 2022

Activitat gratuïta

El llibret ‘Dissenyar Icones’, dirigit per l’Associació Cultural Falla Penya el Mocador de Sagunt, compta amb la intervenció de dissenyadors, arquitectes, il·lustradors i artistes nacionals i valencians de primer nivell, dels quals destaquen set premis nacionals. L’objectiu és reflexionar sobre una evolució a unes Falles més innovadores i sostenibles, dissenyant una ciutat més acollidora, amable i visitable durant la setmana fallera. El món del disseny en general pot tindre un paper fonamental.

Aquesta presentació forma part del conjunt d’esdeveniments conegut com ‘Foc: Falles, Tradition and Local Design’ i compte amb la col·laboració de la Federació de Falles I+E.