GRUP D’INVESTIGACIÓ DEL CICLE EXPOSITIU ‘TOTALITAT I INFINIT’

Cicle expositiu 2018 – 2019 pertanyent a la convocatòria 365 VLC CMCV

Data: 25 d’octubre del 2018 (1ª sessió grup d’investigació).
Hora: 18:30 hores
Lloc: Centre del Carme. Sala Carlos Pérez
Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana
Inscripció prèvia:

Entorn del cicle ‘Totalitat i Infinit’ s’obri un grup d’investigació que tindrà una temporalitat d’un any (octubre 2018 – octubre 2019). Per a participar és necessari inscriure’s a través del correu totalidadeinfinito.submit@gmail.com

Dins del projecte de recerca curatorial ‘Totalitat i Infinit’ s’inclouen una sèrie d’activitats paral·leles que persegueixen entendre l’exposició com una multiplicitat, és a dir, com un dispositiu comunicatiu replet de ficcions i sensacions.
Amb l’objectiu d’investigar i analitzar allò que succeïsca en aquest espai al llarg de la seua periodicitat, plantegem la possibilitat de generar un grup de recerca que servisca per a reflexionar i produir debat crític des d’altres angles, una eina activa i propositiva que ens facilite obrir-nos a altres contextos i a les seues possibles implicacions.
Aquest grup de treball vol compartir la incertesa, intercanviar coneixements i aprendre noves experiències entorn de l’art i el pensament contemporani. Per açò es planteja com un exercici experimental que travessa de manera transversal tot el programa expositiu, un vincle que ens permeta interconnectar visions a través de les diferents activitats proposades.

La primera sessió del grup d’investigació serà el 18 d’octubre de 2018.

Duració
La durada del grup d’investigació té una temporalitat d’un any (octubre 2018 – octubre 2019). S’establiran un nombre aproximat de 2 a 3 sessions per moment expositiu del cicle curatorial. (Total: 3 moments expositius amb una durada de 4 mesos cadascun).

Inscripcions

Nombre de places: 15 places (es requereix un compromís de participació per part dels assistents) Per a participar en les sessions del grup de recerca és necessari enviar la següent documentació a l’adreça de correu: totalidadeinfinito.submit@gmail.com
– Nom complet
– E-mail de contacte