Activitats

FORMACIÓ PER A ARTISTES VISUALS. CURS AVVAC

Coneixement de la legalitat per al desenvolupament i maneig professional

 

Data: 21 de febrer de 2019

Lloc: Centre del Carme. Aula capitular

Hora: De 17:00 a 21:00 hores

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Artistes Visuals de València, Alacant i Castelló (AVVAC)

Enllaços:

Entrada gratuïta

FORMACIÓ PER A ARTISTES VISUALS. CURS AVVAC

Des d’Artistes Visuals de València, Alacant i Castelló (AVVAC), amb la col·laboració del CCCC, s’inicia un cicle de tallers monogràfics per a artistes visuals, amb l’objectiu de fer accessibles, coneixements bàsics sobre legalitat i fiscalitat, impartits per especialistes (un advocat i un assessor fiscal). En ells tractarem de facilitar les claus perquè puguem desembolicar-nos front la normativa del Règim Especial de Treballadors Autònoms (RETA), coneguem els nostres drets d’autor, tinguem models pràctics de contractes que complisquen amb les bones pràctiques, etc. Aquests tallers tindran una periodicitat anual i s’organitzaran també a Alacant i Castelló.

Programació

  • 17:00 hores: Fiscalitat de l’artista inclòs en el Règim Especial de Treballadors Autònoms (RETA). Jorge Seguí (Assessor de AVVAC. Jorge Seguí Assessores S.L.)
  • 18:15 hores: Contractació i drets de propietat intel.lectual. Alexandre Devís Mainz (Advocat de AVVAC. Agudo & Devís. Abogado y Asociados)
  • 19:30 hores: Debat i resolució de dubtes
  • 20:00 hores: Presentació Llibre blanc: Models comentats de contractes per a artistes visuals. Editat i presentat per la Plataforma Assembleària d’Artistes de Catalunya (PAAC)