CONCERTS DES DEL LLIT 009: CARO<3 + ADIOS ADIOS

Lloc: CCCC Centre del Carme. Claustre gòtic

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i @cero.en.conducta

Col·labora: VibraMahou

Activitat gratuïta, amb inscripció prèvia

El Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i @cero.en.conducta s’uneixen per a impulsar la segona edició de ‘Concerts des del llit’, que es podrà gaudir en el Centre del Carme Cultura Contemporània, en col·laboració amb Vibra Mahou, la plataforma musical de Mahou Cinco Estrellas, que se suma a aquesta celebració per a continuar donant suport a trobades de qualitat entorn de la música en directe i adaptar els concerts a temps millenials. Una escenografia cuidada que porta l’habitació de l’artista al claustre del CCCC. Una fusió d’actuació musical, performance i teatre inclusiu per a explorar la música del nostre temps i donar veu a joves artistes independents d’àmbit nacional.

Una vegada més, per a tancar el cicle d’enguany, el claustre del CCCC adquirix la intimitat d’una habitació. La agència valenciana porta novamente el matalaf que servirà d’escenari, en esta ocasió, per al hyperpop vulnerable de caro <3 i la música experimental de Adios Adios.