Activitats

CONCERT ACADÈMIA CDM. PIANTO DELLA MADONNA. SELVA MORALE E SPIRITUALE. CLAUDIO MONTEVERDI

Data: 26 febrer de 2021.

Hora: 19.00 hores.

Lloc: CCCC Centre del Carme. Sala Reflectori.

Organitza: Fundació Cultural CdM i Festival MHA – Música, história i art i Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana.

Col·labora: Vicerrectorado de Cultura de la Universitat de València, Institut Valencià de Cultura, Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, Regidoria de Patrimoni i Recursos Culturals de l’Ajuntament de València.

Més informació: https://academiacdm.es

Inscripcions

‘Selva morale e spirituale’  (SV 252-288) és el títol d’una col·lecció de música sacra de Claudio Monteverdi, publicada a Venècia en 1640 i 1641. El títol complet és: «Selva / morale e spirituale / di Clavdio Monteverde / Maestro di Capella della Serenissima / Republica di Venetia / dedicats / alla Sacra Cesarea Maestre dell’Imperatrice / Eleonora / Gonzaga / Amb Licenzade superior & Priuilegio. / In Venetia M DC XXXX / Appresso Bartolomeo Magni ».

Acadèmia  CdM  palía la manca d’estudis i difusió d’un repertori tan singular com és el patrimoni musical europeu  mitjançant un mètode d’ensenyament obert, adaptat a les necessitats de cada alumne per a potenciar l’emprenedoria i reforçar el discurs artístic els intèrprets.