Activitats

HACKATÓ DE MEDIACIÓ

Permea Obert. Màster Permea (Programa Experimental en Mediació i Educació a través de l’Art)

 

Data: 29 de novembre de 2025

Horari: A les 10.00, 11.00, 12.00, 13.00, 16.00, 17.00, 18.00 i 19.00 hores

Lloc: Centre del Carme. Sales d’exposicions

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Màster Permea. Programa experimental de mediació i educació a través de l’art

Col·labora: Christian Fernández Mirón

Tipus de públic: Tots els públics

 

Entrada lliure fins completar aforament

 

Enllaç web: Master Permea

Instagram: @masterpermea

 

El pròxim dissabte 29 de novembre, l’alumnat del Màster PERMEA proposa una sèrie de visites comentades i experiències de mediació obertes al públic, prenent com a punt de partida les exposicions que es mostren actualment al Centre del Carme Cultura Contemporània (CCCC).

La “Hackató de Mediació” es configura com unes jornades intensives de treball al voltant de les exposicions actuals del CCCC. Durant esta trobada, i guiades per Christian Fernández Mirón, professional de l’educació i la mediació en museus, les alumnes dissenyaran formes d’aproximació a les exposicions que impliquen els cossos i les subjectivitats d’un ampli ventall de públics.

El treball i la creació de l’alumnat es desenvoluparan al llarg d’eixa setmana, i les activacions i mediacions dirigides al públic es duran a terme dissabte 29 de novembre.

Visites de mediació dirigides al públic:

10.00 a 11.00 h – Alçar el vol junts
11.00 a 12.00 h – Mala hora, bona hora
12.00 a 13.00 h – South Body
13.00 a 14.00 h – Sensing presence
16.00 a 17.00 h – Sensing presence
17.00 a 18.00 h – Alçar el vol junts
18.00 a 19.00 h – South Body
19.00 a 20.00 h – Mala hora, bona hora

El Programa Experimental en Mediació i Educació a través de l’Art (PERMEA) és un programa de formació que aborda, de manera holística i experimental, els sabers implicats en la creació de projectes de mediació artística, tant en els espais institucionals de l’art i l’educació com en altres contextos socials, des d’una perspectiva crítica, generadora i empoderadora, amb capacitat d’agència i emancipació.