VI BIENNAL DE VALÈNCIA. CIUTAT VELLA OBERTA 2023

Produeix: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Més informació Biennal de València. Ciutat Vella Oberta

Veure video de l’exposició ‘Biennal de València. Ciutat Vella Oberta’

La Biennal de València. Ciutat Vella Oberta és un projecte cultural amb vocació multidisciplinària l’objectiu de la qual és projectar al món la identitat valenciana i visibilitzar la producció artística i els diàlegs existents en el nostre Circuit de l’Art.

Formada per artistes, agents culturals i teòrics de l’art que integren la nostra xarxa social, la Biennal en la seua VI edició s’aferma amb una xarxa d’accions multidisciplinàries que connecten els tallers dels artistes amb els espais públics i institucionals a través d’exposicions, performances, instal·lacions, xarrades, conferències i projeccions, entre altres esdeveniments rellevants que es presenten a la ciutadania amb la finalitat de convidar a la reflexió, impulsar la renovació de les arts i fomentar la integració social en processos que enriqueixen el panorama de l’art actual.

La participació i l’entusiasme dels artistes implicats, la seua extensa labor cultural i l’important suport que brinden les Institucions i els Centres Culturals, fan que este projecte es consolide i amplie les seues activitats en cada nova edició.