Exposicions

Més informació exposició ‘Falles experimentals. Història d’una dissidència’

Accedeix al tour virtual ‘Falles experimentals. Història d’una dissidència’

#CCCCenCasa

El Centre de Carme, dins del seu programa #CCCCenCasa, t’ofereix una nova manera de visitar les seues exposicions des de casa, a través dels seus tours virtuals, una experiència immersiva que permet accedir a continguts, jocs interactius i altres detalls específicament desenvolupats.

En aquest tour pots endinsar-te i recórrer la mostra dedicada a les falles experimentals que s’exhibeix en el Centre del Carme. ‘Falles experimentals. Història d’una dissidència’.

‘Falles experimentals. Història d’una dissidència’ és una mostra d’aquells artistes fallers, incompresos i molt criticats des dels sectors tradicionals, que van iniciar rotunds canvis formals en l’univers faller. L’exposició realitza un recorregut per les comissions agrupades en la secció de Falles I+E en les quals s’inclouen també a les comissions que plantegen una crítica integral a la jerarquitzada festa fallera i a les seues manifestacions religioses.

Accedeix al tour virtual ‘Falles experimentals. Història d’una dissidència’