POSICIONS DE RESISTÈNCIA. ART CONTEMPORANI DE LA GENERALITAT VALENCIANA

Maribel Domènech; Edu Comelles; Paco Martí; Tania Blanco i Xavier Monsalvatje

Data: del 17 de juny al 28 d’agost de 2022

Lloc: Palau de Malferit. Aielo de Malferit

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Ajuntament d’Aielo de Malferit

Produeix: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Col·labora: Capitalitat Cultural Valenciana

Full de sala

L’exposició d’aquest cicle que es presenta al Palau de Malferit amb motiu de la Capitalitat Cultural Valenciana reuneix les propostes de cinc artistes que comparteixen des de plantejaments tècnics molt diversos un interés comú, la mirada a l’espai on l’individu es mesura amb el seu entorn social i la posada en valor de processos de resistència que voregen l’heroïcitat. La globalització, els interessos de les grans multinacionals, la voracitat de les grans ciutats, l’urbanisme desaforat, totes aquestes manifestacions del capitalisme que regeix les destinacions del planeta i deixa escàs lloc per a altres plantejaments i altres ritmes.