TERRITORIS DE LA UTOPÍA. ART CONTEMPORANI DE LA GENERALITAT VALENCIANA

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Ajuntament d’ Alcoi

Col·labora: Capitalitat Cultural Valenciana

Full de sala

En 2017, la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, en el marc del Pla incentiu del patrimoni artistic valencià, va posar en marxa una línia d’adquisició d’obres d’art, amb el doble propòsit de dinamitzar el mercat artístic contemporani, alhora que reunir un conjunt d’obres representatives de l’estat de la creació artística a la nostra Comunitat.

Les propostes artístiques reunides en aquest segon moment del cicle expositiu entorn de la Col·lecció d’Art Contemporani de la Generalitat Valenciana que es presenta a Alcoi comparteixen un interés comú per la cerca de territoris imaginats, a manera d’abrics inexpugnables enfront d’un món a vegades hostil i quasi sempre injust en el qual l’art es converteix en el refugi per excel·lència.