DES DE LA MEUA FINESTRA

Lloc: Centre del Carme Cultura Contemporània. Sala Zero

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Col·labora: Arquilecturas, Dolores Furió, Ángeles López i Full Up Studios

En aquesta ocasió La SALA ZERO es presenta com l’inici d’un recorregut, que proposa explorar noves formes de participació i de connexió amb el nostre públic.

DES DE LA MEUA FINESTRA és una proposta participativa, llançada per l’equip de mediació del CCCC al març de 2020. A través d’una invitació per a realitzar intervencions efímeres en les finestres, les nostres cases es transformen en espais temporals d’art.

Ara, amb la col.laboració de Dolores Furió i Ángeles López (UPV), algunes de les propostes rebudes s’han integrat en una instal·lació audiovisual, on el carbonet i la llum assenyalen la relació entre l’interior i l’exterior, entre allò públic i allò privat, el que es veu i el que s’intueix…

En la mostra han participat artistes junt amb els públics del CCCC, totes i tots compartint un mateix objectiu comú: habitar els nostres habitatges com a espais on projectar i somiar, espais de llibertat creativa i expressiva.

DES DE LA MEUA FINESTRA pretén estendre els límits de la nostra quotidianitat; repoblant el que veiem a través de les finestres i conquistant allò que som capaços d’imaginar. Són temps per a reivindicar la imaginació per damunt de la producció, perquè cuidar el somni suposa cuidar i cuidar-nos.