EL DORMITORI. CENTENNIAL BEDROOM ART

Actuació de Jaume Clotet

Actuació de Conelli

Actuació Ghouljaboy

Entrada gratuïta, amb inscripció prèvia

‘El Dormitorio. Centennial Bedroom Art’ és una exposició i un projecte artístic que recull les últimes tendències de l’art, disseny, música, performance i xarxes socials des d’una mirada a la intimitat de l’habitació i les noves tecnologies.

El títol de l’exposició fa referència a aquell lloc comú d’expressió personal i artística on podem somiar despertes. El dormitori com a espai íntim, d’autodeterminació, aprenentatge, llibertat, descobriment, imaginació i creació.

Es tracta d’un recorregut per les diferents cares d’aquest espai que cadascú ha viscut, sobretot durant l’adolescència, en què el dormitori és la imatge de qui l’habita, i que, després de la COVID-19, ha adquirit encara més protagonisme.

El Dormitori atén també un moment en què el privat i el públic es contagien i generen noves maneres de viure i estar que han enriquit noves generacions a través del DIY (fes-ho tu mateix), la comunicació i el fet de compartir.

Pròximes actuacions

25 de setembre. Elizabeth Duval

Elizabeth Duval (2000) és una filòsofa, poeta, escriptora i activista trans espanyola. Famosa pels seus escrits sobre el cos i la vida trans, el queer i l’esquerra. És a més performer i assagista. Estudia Filosofia i literatura a París i en poc de temps ha aconseguit cridar l’atenció de l’Acadèmia per les seues idees, escrits i qüestionaments. El seu primer poemari, Excepción, i la seua novel•la Reina van ser publicats el març de 2020, i acaba de publicar ‘Después de lo trans’.

9 d’octubre. Stephen Please

Stephen Please, 25 anys, Gijon. Comença a tocar instruments amb uns dotze anys i a tocar en grups amb quinze. Als dèsset comença a tocar amb Axolotes Mexicanos i en NO FUCKS per a després començar la seua carrera en solitari. Amb la seua estètica acolorida i la seua forta personalitat, és un referent del bedroom pop en espanyol i pertany a la nova onada de l’indi nacional.