ART CONTEMPORANI DE LA GENERALITAT VALENCIANA.
PREGUNTES I RESPOSTES

Artistes: Lorena Amorós, Clara Boj + Diego Díaz, Joan Cardells, Bartolomé Ferrando, Fuencisla Francés, Daniel G. Andújar, Altea Grau, José Maldonado, Rosell Meseguer, Cristina de Middel, Marta Negre, Juan Olivares, Pedro Ortuño, Pau Pascual Galbis, Lucía Peiró, Jorge Peris, Vicente Tirado del Olmo, Rossana Zaera

Dates: Del 3 d’octubre de 2019 al 19 de gener de 2020

Lloc: Centre del Carme Cultura Contemporània

Horari: D’11:00 a 21:00 hores, de dimarts a diumenge

Comissariat: Luis Camnitzer

Organitza: Conselleria d’Educació, Cultura, Esport i Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Col·labora: Máster PERMEA de mediación y educación a través del arte

Catàleg

En 2017 la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, en el marc del Pla Incentiu del Patrimoni Artístic Valencià, va posar en marxa una línia d’adquisició d’obres d’art amb el doble propòsit de dinamitzar el mercat artístic contemporani i reunir un conjunt d’obres representatives de l’estat actual de la creació artística a la nostra comunitat. En aquesta exposició es presenten les obres adquirides l’any 2018, que s’incorporen a la  Col·lecció d’Art Contemporani de la Generalitat Valenciana, peces que se sumen a una selecció d’obres i artistes, reflex de l’heterogeneïtat i el dinamisme que caracteritza nostra escena creativa.

Preguntes i respostes en una proposta/exercici de Luis Camnitzer sobre aquesta col·lecció i que parteix de la idea que les obres són respostes dels artistes a diferents problemes, tant de caràcter social com del propi àmbit de la creació. L’objectiu de l’exposició és experimentar amb un model curatorial centrat en l’activació pedagògica de les pràctiques artístiques en diàleg amb els públics. Si aquestes obres són respostes, quina és la teua pregunta?