Exposicions

ANA ESTEVE REIG. DOBLE REFRACCIÓN

 

Duració: del 23 de setembre al 16 doctubre de 2021

Lloc: Centre Cultural Les Cigarreres d’Alacant. Sala Negre

Comissariat: María Ramis

Organitza: NEGRE – Cigarreras Media Art Project un proyecto de TODOBIEN

Col·labora: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana, Centre Cultural Les Cigarreres, Concejalía Cultura del Ayto. d’ Alacant

Més informació TODOBIEN

 

Entrada gratuïta

‘Doble refracción’ és una exposició expansiva dividida en dos cicles que reuneix diverses peces d’Ana Esteve Reig. L’artista (Agres, 1986) planteja qüestions de la realitat virtual a través del videoart. La mostra està comissariada per María Ramis Carrasco i s’emmarca dins de NEGRE, comptant amb el suport del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana.

NEGRE, projecte de programació per a la sala audiovisual de les Cigarreras, presenta el 16 de setembre El documental de Dalila. Ho farà a la sala Negre del Centre Cultural Les Cigarreras d’Alacant. Aquesta obra serà l’avantsala i l’aperitiu de Doble refracció, la posterior obertura de l’exposició. El documental de Dalila és un aparador des del qual observar, després de la pantalla, la dualitat existent entre la realitat i la forma en la qual construïm la nostra pròpia imatge a través de les xarxes socials. Es podrà visualitzar fins al 16 d’octubre.