Convocatòries

CULTURA RESIDENT 2024. CONVOCATÒRIA DE RESIDÈNCIES DE MEDIACIÓ CULTURAL / VALÈNCIA

Programa de residències de creació del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

 

Termini d’inscripció de sol·licituds: s’obrirà l’endemà de la publicació en el DOGV i finalitzarà el 24 de novembre de 2023

Objecte: facilitar a creadores o creadors temps, espai, acompanyament i recursos per a la realització de projectes artístics inèdits de mediació cultural. Se seleccionaran dos projectes situats en contextos específics que utilitzen la creació contemporània com a element mediador i la ciutadania com a agent actiu d’un procés de creació contemporània, participatiu i relacional, per mitjà del qual activar un procés de mediació en diàleg amb demandes i les necessitats d’una determinada comunitat.

Dirigida a: almenys un dels dos projectes correspondrà a creadors o creadores amb lloc de naixement o arrelament a la Comunitat Valenciana

Duració de la residència: 5 mesos

Lloc de residència: CCCC Centre del Carme Cultura Contemporània

Preguntes freqüents

Formulari d’inscripció ací

Descarrega la declaració responsable ací

Descarregar bases de la convocatòria ‘Cultura Resident 2024. Convocatòria de mediació cultural’

Mes informació Cultura Resident. Programa de residències de creació del Consorci de Museus de la Comunita Valenciana

Més informació CCCC Centre del Carme Cultura Contemporània

Més informació i contacte: culturaresident@consorcidemuseus.es

 

El Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana publica aquesta convocatòria amb la intenció d’activar processos de treball sostenibles de mediació amb diversos col·lectius, entitats o agents en contextos locals i generar entorns de col·laboració.

Aquesta convocatòria té com a objectiu seleccionar dos projectes situats en contextos específics que utilitzen la creació contemporània com a element mediador i la ciutadania com a agent actiu d’un procés de creació contemporània, participatiu i relacional, per mitjà del qual activar un procés de mediació en diàleg amb demandes i
les necessitats d’una determinada comunitat.

Se seleccionaran dos projectes, amb un període de residència de cinc mesos cada un, i almenys un correspondrà a creadors o creadores amb lloc de naixement o arrelament a la Comunitat Valenciana. Durant el període de residència, les persones seleccionades hauran de residir o desplaçar-se al context proposat i tindre com a base l’espai de treball disponible al Centre del Carme Cultura Contemporània de València.