Activitats

SESSIÓ D’ESCOLTA COL·LECTIVA ‘I SI ELLES NO ESTIGUEREN. CARTOGRAFÍA SONORA DE LES CURES EN EL TERRITORI VALENCIÀ’

Data: 29 de gener de 2022

Hora: de 19:00 a 20:00 hores

Lloc: CCCC Centre del Carme. Sala Goerlich II

Organitza: Voces que cuidan, projecte en residència en Cultura Resident, programa de residències de creació del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Spotify ‘Voces que cuidan’

Instagram: @vocesquecuidan

Activitat gratuïta, amb inscripció prèvia

‘I si elles no estigueren. Cartografía sonora de les cures en el territori valencià’, té com a objectiu recollir i arxivar el relat oral de les treballadores professionals de la llar, neteja i cures.

En aquesta trobada volem proposar una sessió d’escolta oberta que permeta activar els testimonis des de la col·lectivitat, on poder atendre i entendre allò que ens compten.

Per a qualsevol dubte o consulta podeu contactar amb nosaltres en vocesquecuidan@gmail.com o en el nostre instagram @vocesquecuidan.