PRESENTACIÓ DEL LLIBRE: HISTORIA Y ARQUITECTURA DEL ANTIGUO CONVENTO
DEL CARMEN DE VALENCIA
DE REAL MONASTERIO A CENTRE DEL CARME
Dates: Dijous 13 de febrer a les 19 h.
Lloc: Centre del Carme. Sala Refectori
Autora: DOLORES GARCÍA HINAREJOS
Organitza i Produeix: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

El llibre “Història i arquitectura del Convent del Carmen de València”, l’autora del qual és Dolores García Hinarejos, va ser editat pel Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana en 2009. Es tracta d’un excel·lent estudi sobre la història de l’ex convent carmelita, de cita obligada, que als pocs anys es va esgotar per la seua venda ràpida.
Era necessària una re-edició del llibre, si bé des de 2009 s’han produït novetats des del punt de vista historiogràfic que feien absolutament necessària la seua revisió i posada al dia.
Òbviament, la persona més indicada per a este treball era la mateixa autora del llibre, el resultat del qual ara presentem sota el títol HISTÒRIA I ARQUITECTURA DE L’ANTIC CONVENT DEL CARME DE VALÈNCIA. DE REIAL MONESTIR A CENTRE DEL CARME.

