INAUGURACIÓ VI PREMI MARDEL ARTS VISUALS 2018

Data: 5 d’octubre de 2018

Hora: 20:00 hores

Lloc: Centre del Carme. Sala 1 i 2

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i mardel Espacio para el Arte

mardel és un projecte sense ànim de lucre l’objectiu del qual és promocionar l’art contemporani com a signe de compromís  des de la iniciativa privada. Conscients de les dificultats que actualment es presenten per a traçar noves trajectòries artístiques, amb aquest premi es pretén brindar suport i oportunitats a creadors actuals.

Aquesta VI convocatòria va dirigida a totes les arts visuals. S’han seleccionat 26 obres, entre les que s’ha concedit un premi i tres accèssits, que estaran exposades des del 5 d’octubre fins al 4 de novembre.

El jurat està compost per: Bea Espejo, crítica d’art. Iñaki Martínez Antelo, comissari independent. José Luís Pérez Pont, Director gerent del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana.

Artistes seleccionats:

MARLA JACARILLA