Activitats

CONFERÈNCIA DE CRISTINA MONGE ‘SOCIETATS TEMEROSES. SOCIETAT AC/DC’

Activitat programada dins de l’obertura de l’exposició Almalé y bondía. Terrenos baldíos

 

Data: 20 de novembre de 2020.

Lloc: Centre del Carme. Sala Carlos Pérez – Sala Refectori.

Hora: 20:00 hores.

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Inscripció a la conferència

Emissió en directe a través del canal de Youtube GVA Consorci de Museus

 

Entrada gratuïta (amb reserva prèvia)

A les 20.00 hores, la politòloga Cristina Monge impartirà la conferència titulada ‘Societats temoroses. Societats AC/DC (Abans de la Covid/Després de la Covid)’. Societats AC/DC són societats temoroses. Ho eren abans del Coronavirus i ho són encara més durant la pandèmia. La Covid ens revela trets que sabíem però no havíem aprehés i ens deixa unes quantes veritats incòmodes. El balafiament és una d’elles, però potser només la punta de l’iceberg… Què hi ha submergit sota l’aigua que no veiem però sustenta bona part de les nostres contradiccions?

Cristina Monge és Doctora per la Universitat de Zaragoza, on imparteix classes de sociologia, i tutora de Sociologia i Ciència Política en la UNED, és investigadora associada de l’institut de governança global Globernance i del centre d’investigació d’excel·lència BC3 (Basque Center for Climate Change). Col·labora en centres de formació com l’INAP i en estudis de postgrau de diferents universitats. És assessora de ECODES, membre del consell assessor de la Fundació Renovables i del capítol espanyol del Club de Roma.

Analista política en diferents mitjans de comunicació (El País, Infolibre, Cadena SER i TVE principalment) i membre del consell editorial de Ethic. En Agenda Pública coordina la secció de Transició Energètica.

És membre del Consell de govern obert del govern d’Espanya dependent del ministeri de política territorial i del Consell nacional de cooperació al desenvolupament, dependent del ministeri d’afers exteriors.