CONCERT DE MÚSICA MEDIEVAL SANTA MARIA. MÚSICA EN TEMPS D’ALFONS X EL SAVI

Lloc: CCCC Centre del Carme. Claustre gòtic

Organitza: Universidad Internacional Menéndez Pelayo i Capella de Ministrers

Col·labora: Centre del Carme Cultura Contemporània

Activitat gratuïta, amb inscripció prèvia

Carles Magraner naix a Almussafes (la Ribera Baixa. València) i ací mateix inicia els seus estudis musicals, que continua després en els conservatoris de València, i Carcaixent, on obté el títol de professor de violoncel i el Conservatori Superior de València.

Molt aviat, se sent captivat per la música antiga i s’especialitza en violoncel barroc i viola de gamba, amb estudis a Barcelona, ​​Madrid i Toulouse. A més, cursa diversos seminaris sobre música medieval, renaixentista i barroca, complementant la seua formació en música ibèrica d’entre els segles XI-XVIII.

Obté el Premi a la Creativitat Musical de la Universitat de València en els anys 88 i 89 i del Ministeri de Cultura de joves intèrprets.

Carles Magraner és Màster en Música en l’especialitat de Música Antiga i Doctor en Música per la Universitat Politècnica de València. Ha desenvolupat una gran activitat concertística com a solista i en diverses agrupacions de cambra, però també ha compartit els seus coneixements com a professor en diversos conservatoris i escoles de música.

La seua faceta més coneguda és la de fundador i director del grup valencià de música antiga i barroca Capella de Ministrers des de 1987.