Activitats

IV BIENNAL DE VALÈNCIA CIUTAT VELLA OBERTA 2019

 

Data: Del 12 de novembre a l’1 de desembre

Lloc: Centre del Carme

Organitza: València Ciutat Vella Oberta i Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Col·labora: Fundació Bancaixa, Ivam, el CCC Octubre, La Nau, el Col·legi Major Rector Peset, el Museu de Belles Arts i l’Ajuntament de València

 

Enllaç: https://www.bienaldevalencia-ciutatvellaoberta.org/

 

Entrada gratuïta

 

Ciutat Vella Oberta és una Biennal multidisciplinària l’objectiu de la qual és dinamitzar i projectar des de la Comunitat Valenciana el panorama artístic des del centre històric de València. Els veïns i visitants podran gaudir del treball d’artistes nacionals i internacionals, reconeguts i emergents, que obriran les portes dels seus tallers, els espais expositius i els museus del centre històric. Una enriquidora oportunitat d’intercanvi d’experiències artístiques oberta a tots els públics. La Biennal és un esdeveniment recurrent que convoca la participació oberta. En aquesta quarta edició artistes valencians i representants de 26 països assisteixen a una nova trobada on, fruit d’aquesta diversitat, s’enriqueix el discurs de l’art.

Aquesta edició incorpora amb major èmfasi el Circuit de l’Art, activitat que uneix el Taller de l’Artista amb els Centres expositius i viceversa. L’aprofitament ple dels espais on la creació es fa visible i la seua connectivitat total a través de la xarxa són estratègies que promouen la circulació de continguts i incorporen les noves pràctiques artístiques. Enguany, com a novetat, s’introdueix el Cicle de Diàlegs de la Biennal, espai de reflexió sobre temes d’actualitat en el món de l’art.

La Biennal estimula la investigació, la creació innovadora, la reflexió i a més proposa una xarxa d’activitats mitjançant exposicions, performances, instal·lacions, recorreguts, xarrades, conferències, projeccions, entre altres accions rellevants, que són programades per a ser presentades a la ciutadania a fi de transformar les audiències i posar en evidència la renovació de les arts per mitjà de processos orientats a la participació social que enriquisquen el panorama de l’art actual.