Activitats

PAM! PAM!. L’ART DE SER JOVE

Taula redona sobre la promoció de l’art jove i presentació dels catàlegs PAM! PAM! 2022, 2023 i 2024

 

Data: 22 de maig de 2025

Horari: 19:00 hores

Lloc: Centre del Carme. Sala Refectori

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana (CMCV) i Vicedeganat de Cultura de la Facultat de Belles Arts de la UPV

 

Mes informació en la pàgina web

Taula de debat sobre la promoció de l’art jove i presentació dels catàlegs de PAM!PAM! (edicions 2022,2023 i 2024). L’objectiu és debatre les iniciatives i experiències dutes a terme per diferents agents involucrats en la promoció de l’art jove. Per a això comptarem amb artistes, galeristes i col·leccionistes; tots ells agents de reconegut prestigi i amb trajectòries vinculades a la projecció d’artistes novells.
PAM! PAM! és una iniciativa de la Universitat Politècnica de València, que compta amb el suport del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana, i que té l’objectiu d’impulsar el treball d’artistes emergents formats en la universitat.

Participen: Claudia Pastomás (artista), Olga Adelantado (directora de la galeria Luis Adelantado), Amalio Vanaclocha (director de Vangar) i Luis Gea i Borja Fernández-Cobaleda (Col·lecció Fundació Campocerrado).

Moderen: José Luis Clemente i Laura Silvestre García (Vicedeganat de Cultura de la Facultat de Belles Arts de la UPV).