Educació

‘I SI ELLES NO ESTIGUEREN’ FORMACIÓ JURÍDICA I LEGAL PER A LES TRABALLADORES DE LA LLAR, NETEJA I CURES

Projecte seleccionat en la convocatòria Cultura Resident. Residències de mediació cultural 2021

 

Data: 23 d’octubre de 2021

Hora: de 18:00 a 20:00 hores

Lloc: CCCC Centre del Carme. Sala Goerlich II

Organitza: Voces que cuidan, projecte en residència en Cultura Resident, programa de residències de creació del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Inscripcions: vocesquecuidan@gmail.com o en el nostre Instagram @vocesquecuidan

Més informació

 

Activitat gratuïta, amb inscripció prèvia

‘I si elles no estigueren. Cartografía sonora de les cures en el territori valencià’, té com a objectiu recollir i arxivar el relat oral de les treballadores professionals de la llar, neteja i cures.

En paral·lel a les sessions amb el grup que estem portant a terme, realitzarem tallers formatius per a totes aquelles treballadores del sector professional de llar, neteja i cures que estiguen interessades a assistir.

Aquest 23 d’octubre tindrem com a convidada a Marcela Bahamón, en representació de l’Associació Intercultural de Professionals de la Llar i Cures. Amb ella, abordarem la normativa jurídica i legal i els drets de les treballadores professionals de llar, neteja i cures.

Podeu inscriure-us a través del correu: vocesquecuidan@gmail.com

Per a qualsevol dubte o consulta podeu contactar amb nosaltres en vocesquecuidan@gmail.com o en el nostre Instagram @vocesquecuidan