LA INCUBADORA. CURS DE CREATIVITAT MUSICAL EN L’AULA

Mus’n’Babies / Formació

Data: 13 i 20 març del 2021

Hora: 9.30 a 13.30 (amb un descans de mitja hora).

Lloc: entorn virtual.

Dirigit a: Professorat d’infantil i primària, no és necessari tindre formació musical prèvia.

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Red PLANEA.

Col·labora: Utem Escola de Música

Més informació: educacio.cmcv@gva.es

Activitat gratuïta (amb inscripció prèvia)

Un programa per a descobrir noves eines musicals que permeten als y les mestres obrir una nova manera d’enfocar la creativitat a l’aula. Amb propostes concretes per a implementar a l’aula, a les quals els farem un seguiment durant els mesos que dure la formació. Per a poder avançar a través de l’observació, reflexió i el treball en grup.

LA INCUBADORA pretén ajudar a créixer la creativitat de cada mestre i mestra acompanyant-los en el procés. Mitjançant exemples i reflexions trobar el seu propi punt de partida.

La creativitat no pertany a un xicotet grup de persones, tots i totes la posseïm encara que no hem aprés a desenvolupar-la. Per als i les mestres desenvolupar aquesta eina és crucial en totes les àrees i pot marcar la diferència a la seua aula.
Veurem la importància de l’interdisciplinarietat, i que a través de l’art podem arribar a llocs insospitats.

El programa es desenvoluparà de manera virtual en 4 sessions en directe-on line que quedaran gravades i tindrem una plataforma de comunicació que serà el fòrum per a compartir les experiències que aniran sorgint després de la implementació a l’aula.

RECOMANACIONS D’ÚS

Si vols seguir disfrutant de l’art en viu en el CCCC et contem com pots fer-ho amb tota tranquilitat. Açò és el que deus fer per a acudir als talles i les activitats educatives:

1. Entra en la web www.consorcimuseusgva.es

2. Selecciona l’activitat i fes la teua reserva. Els tallers son individualitzats, per unitat familiar

3. Quan arribes al CCCC cada familia disposarà d’un espai específic i materials també individualitzats

4. Segueix les instruccions de les i els educadors

5. Utilitza sempre la teua mascareta i higiene de mans segons les recomanacions sanitaries

6. Al finalitzar cada taller els materials reutilitzables es desinfecten i guarden quarantena per a estar disponibles per al seu pròxim ús.