Educació

CONVOCATÒRIA CENTRES EDUCATIUS ‘ATLES DE L’AIRE’

Caixa de recursos creatius per a l’experimentació artística

 

 

Termini d’inscripció: del 8 de juliol al 5 de setembre de 2024

Duració del projecte: del 28 de setembre de 2024 al 31 de maig de 2025

Lloc: Format híbrid (en línia i presencial)

Dirigida a: Centres d’educació secundària de la Comunitat Valenciana

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Planeja. Xarxa d’Art i Escola

Col·labora: Rotor Studio

Más informació: www.redplanea.org

Contacte: permea@consorcidemuseus.es

 

 

Bases de la convocatòria

Formulari d’inscripció

 

ATLES DE L’AIRE. Caixa de recursos creatius per a l’experimentació artística, és una proposta dirigida a docents d’educació secundària que busca entendre el repte de salut al qual ens enfrontem dia a dia en els entorns urbans, fruit de l’acció humana (vehicles, indústries, etc). Aborda la traducció mitjançant la pràctica artística i transmedial, les dades, mapes i històries que sovint queden relegats a una nebulosa difícilment comprensible.

El projecte inclou una caixa de ferramentes que oferix tots els materials bàsics per al desenvolupament del projecte, així com una guia-recurs amb activitats. De manera paral·lela, les i els docents participants rebran una formació en línia amb el creador i un acompanyament per part de l’equip de la Red Planea.

ATLES DE L’AIRE és un projecte dissenyat per Rotor Studio en el marc de Planea. Red de Arte y Escuela. PLANEA és una xarxa de centres educatius, agents i institucions culturals impulsada per la Fundació Daniel i Nina Carasso i s’articula a través de la mediació en tres territoris: Pedagogías Invisibles (Comunitat de Madrid), PERMEA (Comunitat Valenciana) i ZEMOS98 (Andalusia)