PRESENTACIÓ DEL LLIBRE ‘SERES FUERA DE CAMPO’ DE MERY SALES

Data: 2 d’octubre de 2020

Hora: 19:00 hores

Lloc: Centre del Carme. Refectori

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Fundació Chirivella Soriano

Segueix ací la transmissió en directe

Activitat gratuïta (fins completar aforament)

L’exposició de Mery Sales, Seres fuera de campo, organitzada pel CMCV i la Fundació Chirivella-Soriano es va inaugurar el passat 3 de juliol i acaba aquest diumenge, 4 d’octubre. Amb motiu de la seua clausura, es realitza aquest acte de presentació del llibre que suposa un motiu extraordinari per a reunir les persones implicades en la seua realització. L’artista Mery Sales, el dissenyador Antonio Ballesteros, el comissari de la mostra Álvaro dels Àngels, la filòsofa Amparo Zacarés, autora d’un dels textos, i el poeta Antonio Méndez Rubio, conversaran sobre alguns dels aspectes derivats d’aquest projecte complex que ha analitzat, des de la pintura, els aspectes més rellevants del pensament de les filòsofes Hanna Arendt, María Zambrano i Simone Weil.