MVMET. PASSEIG PER LAS CIGARRERAS II
Assaig sobre la segona part del projecte ‘MvMet. Espais públics més actius i accessibles’. Projecte seleccionat de la convocatoria ‘CoSSos. Comunitats de sabers subalterns 2021’
Data: 18 de gener de 2023
Horari: de 10:30 a 13:30 hores
Lloc: Centro Cultural Las Cigarreras, Alicante
Organitza i produeix: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana
Col·labora: monoDestudio Coop. V., FESORD, ONCE, COCEMFE i AEBHA
Tipus de públic: persones amb diversitat i discapacitat cognitiva i física
Més informació projecte ‘MvMet. Espais públics més actius i accessibles’
Xarxes socials monoDestudio: Instagram / Twitter
Activitat gratuïta, sense inscripció prèvia
El segon passeig de MvMet, s’ha portat a terme amb les entitats FESORD, ONCE, COCEMFE i AEBHA. Junt aquestes, es faràt una anàlisi i diagnosi del Centre Cultural Las Cigarreras.
Els i les usuàries participants revisaran i reflexionaran sobre l’ús dels diferents espais que ofereix el Centre Cultural: l’espai exterior, l’espai de Cultura Contamporània, el mobiliari, l’accessibilitat als diversos espais, la il·luminació, la senyalística, etc.
D’aquesta manera s’ha un debat sobre la inclusió dels equipaments públics culturals i generat propostes de millora des de la mateixa diversitat dels agents que han participat.